søndag 9. august 2009

Avskjed, vertsfamilie og vær

Hatt en siste sammenkomst med Scott, Saman, Jørn, Karli og Raaum i dag. Var på bowling i Sarp. Snålt at det er et helt år egentlig, men gidder egentlig ikke tenke på det. Sjøl om jeg i dag grua meg litt for første gang. Må dele rom første ti dagane der borte, så er vel det som av en eller annen grunn skremmer meg litt - i tillegg til at det rommet jeg skal få etter de flrste dagane, er ene vertsbroren min sitt, for han skal til San Antonio for å studere. Og i feriene når han kommer hjem må jeg flytte tilbake til det første rommet sammen med vertsbroren min.

Forresten så har jeg, som du kan se over, to vertsbrødre. Én på 18 og én på 16. Han på 18 skal altså studere 40 mil unna, mens han på seksten går samme trinn som meg på skolen min. Har også é eldre søster på 22 som også skal utenbys for å studere. Ellers er vertsfar min advokat og vertsmor mi var en tidlegare, men slutta og ble husmor på heltid. Vil ikke ut med navn enda ^^' Vet ikke om det er greit for dem. Men mora sier i alle fall at ho er glad i kjøre rundt, så trur ikke det ska bli noe problem!

PS! Liker i alle fall åssen skolen min ser ut ^^ Se bilde under.

*Trykk på bildet*




















Liker ikke åssen været ser ut til å bli når jeg kommr dit da :P
Meldt mengder med regn... én av dagane er nestan som den torsdagen for et par uker sia det regna så ille! Da det hagla i Oslo osv. Men tingen er at det er meldt flere dagar med om lag like store mengder... *elsker vågevær* xD Og mye regn er rått vågevær!

*Trykk på bildet*




~ A&A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar