fredag 21. august 2009

Fuktig!

Trudde ikke fuktigheta hadde så mye å si! Jeg var ute og hev fotball (dvs amerikansk fotball) med Chad i fem minutter, og da jeg kom inn, skulle en tru jeg nettopp hadde bada for så å ha tatt på meg klærne uten å tørke meg... Så, vertsfamilien min består altså av:

  • Vertsmor Robyn, som er rundt femti. Hjemmeværende.
  • Vertsfar John, som også er rundt femti. Advokat.
  • Vertssøster Kasyn, som er 22. Drar i morra til College/Høgskole.
  • Vertsbror Connor, som er 18. Drar også i morra til College/Høgskole.
  • Vertsbror Chad, som er 15 (snart 16). Han er eneste som skal er igjen av vertssøskena.
  • Vertsdyra Tia (labrador) og Bailey (shetland sheepdog-lignende blanding) på om lag seks og ni år.

Fort og gæli tatt i alt utflyttingsmaset med Kasyn og Connor. Bildet ble litt snålt, så for å ha sagt det så har Connor ikke skjegg, og Bailey kveles ikke.

Så i dag var jeg med Karolyn (dvs. vertstante) ut for å kjøpe uniformsshortser. Khakishortset ser veldig tette ut, så jeg lurer egentlig på om jeg skal vurdere å kjøpe khakibukser isteden. Ser for meg at det er mye bedre egentlig.

I morra skal jeg ned på skolen igjen for å endre noen fag sånn at det passer med de faga jeg skal ha i tredje når jeg kommer hjem. Jeg glømte helt å ordne med det da jeg var der og ordna faga førre uka.

Amerikanere eter mye ute! Visste at de åt mere enn oss ute, men hver dag er det mellommål og middag ute, som forresten er i utrulig digre porsjoner... Sitter her nå stappa full. En annen ting er potetgull, som kommer med alt. Smørbrød med potetgull, hamburgere med potetgull osv. Ganske snålt syns jeg i alle fall.

En annen ting er at bruke jiddisk hele tida :P Veldig morsomt egentlig med jiddiske ord dukkende opp her og der, men også ganske uforståelig noen ganger! Jeg lurer på om det er vanlig for alle jøder...?

1 kommentar:

  1. Ah, jeg misunner deg at du ikke husker drømmene dine ass. Jeg drømte i natt også jeg ;P Bare ikke like ille. hehe.

    Det var masse lyn og torden her i natt, men det var første gang det kom regn på LANG tid, så gresset er helt gult her. Også er det ikke luftfuktighet her, i motsetning til Houston tydeligvis!:P Jeg vet ikke helt hvor Trinity er jeg da :$ men jeg har hørt folk har nevnt det her liksom:P Om det er fint her? Jeg syns det er dritfint her, og kunne igrunn ikke tenkt meg noe annet sted :P hihi:) Trives du i Houston eller?

    SvarSlett