søndag 23. august 2009

Houston Texans!

Forord: Fra nå av døper jeg amerikansk fotball om til "slåssball"... mye lettere å skrive enn å drive å forklare om jeg mener europeisk eller amerikansk fotball hver gang det nevnes! Og nei, jeg tuller ikke.

I går kveld flytta jeg altså inn på enerommet. Var ikke så gærent å sove på samme rom som Chad, men jeg våkna alltid så mye tidligere enn det han gjorde, så det var litt plagsomt å måtte ta så ille omsyn til det.

I natt har bare jeg, Chad og ene hushjelpa vært her fordi John kjører Connor til Trinity i San Antonio og Robyn kjører Kasyn til Universitetet i Texas i Austin. John kom hjem klokka fem i dag mens Robyn blir i Austin til i morra.

Uansett, I dag våkna jeg rundt ni for å venne meg til det å stå opp tidlig. Jeg fortsatte bare med den tråkige boka som vi må lese ferdig innen mandagen (Ceremony heter den), som forøvrig ikke har noe handlingsforløp i det hele tatt! Bare en mengde ting som hender uten noen grunn O.o Jeg fikk i alle fall god tid til å lese for Chad sto utrulig nok ikke opp før halv to! Lure rpå åssen han skal komme seg opp tidlig på mandagen :P

Så dagen i dag har vært nokså rolig. Hushjelpa lager forresten kjempegod mat, som IKKE er fet som alt annet! Visset dere at risen i USA er gul? Motbydelig! Jeg har lyst til å dra til en asiatisk restaurant med ren, hvit ris!

Da John kom hjem dro vi altså på slåssballkamp! Det var Houston Texans-a mot New Orleans Saints-a Det var egentlig ganske morsomt, men fordi kampen sendtes på tv, var det reklamepauser HELE TIDA! En slåssballkamp er delt inn i fire kvarter som til sammen altså utgjør en time, men vi satt der bare i to kvarter av kampen. Men på grunn av all reklama ble vi sittende fra 19:00 til 21:30!! Vanligvis varte sammenhengende spilling i rundt ti sekunder ... Ser for meg at kamper som ikke sendes direkte er mye mer spennende! Attpåtil lå vi under 24-13 da vi gikk før kampen var over. Skulle gjerne tatt bilder, men vi visste ikke om kamera kunne tas med inn. Spurte i dag, og de sa ja. Tar altså emd kamera neste gang.

~ A&A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar