fredag 28. august 2009

Oi oi...

... *JEG* har nettopp vært på opptaksprøve til en musikal jeg ikke aner hva handler om! Jeg sto og sang høye noter foran en gjeng folk for spelle noen Shakespeare-replikker for meg sjæl ... Sjukt flaut for å si det sånn! Det var også utrulig mange andre som skulle på opptaksprøve, som i alt tok to timer for å få igjennom alle. Og jeg var helt sist. Chad var helt først. Jaja, kom i alle fall med! Var det på grunn av den utrulige røsta mi, eller var det fordi alle som var på opptaksprøve kom med uansett... Tipper det var sistnevnte...

Skolen blir bedre og bedre hver dag. I morra tar jeg med mitt toppen-14-bilder-kamera på skolen. Må jo få vist bilder av skolen innvendig og samtidig tatt bilde av timeplanen min. Timeplanen er forøvrig veldig innvikla, så det blir e utfordring å forklare åssen den virker. Et hint; timeplanen min har bare fire dager, men vi har fem skoledager... hmm... grubl på den, dere!

I kveld møtte jeg Ada fra Thailand, e anna AFS-jente som går på samma privatskolen velkomstfolka mine går på. Morsomt å få møtt henne igjen sia orienteringa og delt opplevelser på de forskjellige privatskolene. Skolen hennes, St. John's, er forresten kjent for å gi rundt fire til fem timer lekser hver dag. Bare de beste går der! Og ho går stakkars i klasse med folk som er to år eldre enn seg! Jeg er sytten, ho er femten, og vi er på samme trinn. Må være vanskelig for henne!

Ble ingen bilder ennå... må være tråkig å lese uten bilder, men... :P Har et bilde av rommet her, men det får vel også komme i morra eller noe.

~ A&A

1 kommentar:

  1. Det var ulovlig å gå der fordi det var så mange som parkerte i hagene til folk, så myndighetene bestemte seg for å stenge av alt! Men det er mange som går det fordiom, må bare stå opp litt tidligere ;)

    SvarSlett