torsdag 20. august 2009

Litt lenger uti det

Ikke noen bilder ennå... Kameraet tar bare 14 bilder før det er fullt av en eller annen grunn :-/ Og jeg tenkte jeg skulle ta bilde av familien og legge ut her, men det er vanskelig å få hele familien samla :P

Folka er fortsatt utrulig hyggelige, og jeg har møtt en god del andre folk. Noen som skal gå i klassen min, noen under meg, og veldig mange eldre enn meg som har gått ut. Og ei av dem kunne faktisk ett norsk ord! Barhoogley! Med andre ord; bare hyggelig!

Jeg har fått timeplanen min og alt, men jeg har ingen fag der som passer med faga jeg trenger, så jeg må snakke med rådgiveren og fortelle ham om noen fag jeg *må* ha.

Forresten, så har de hunder her! Tia og Bailey; labrador og blanding (ligner veldig på hunden til danskene nedi gata, sheltien). De åt forresten også opp resten av sjokoladen fra London og tyggisen jeg fikk hos Caplan-ingene (vertsonkel, -tante og -fettere). Gjorde ikke så mye, men jeg gleder meg til å få eget rom hvor jeg kan legge tinga i skuffer og få hengt opp ting i skap :P Heldigvis slipper jeg også å vaske klær fordi de har to hushjelper.

Stevenson-ingene (snålt uttrykk :P Vet) har også en diger eiendom ved vannet i Galveston som de skal bygge feriehus på ^^ Gleder meg til å dra ned der og titte! =D

1 kommentar:

  1. sv: Haha! For å være helt ærlig tok jeg sosiologi bare for å fylle ut timeplanen. Det er et semester fag. Hvilke fag har du valgt da? Har du startet på skolen eller?

    Og ja, jeg husker deg ;)

    SvarSlett