søndag 16. august 2009

Framme!

Da er jeg altså framme! Ingen bilder ennå, men ...

Jeg bodde hos noe som kalles vertsonkelen og -tanta mi fra torsdag til i dag (lørdag). Og i dag, etter orienteringa, møtte jeg vertsfamilien! De er helt utrulige! Vertsforeldrene mine er så ungdommelige, og før jeg kom hit til denne familien, møtte jeg flere som kjente dem, og alle sa at de var fantastiske.

Jeg hadde, for å være ærlig, hjemlengsel på morgenen i dag, men når jeg tenker på det, skjønner jeg ikke hvorfor egentlig. En annen ting er at jeg ikke har fått spist noe sia jeg kom fordi jeg har vært kvalm så å si jamt. Veldig plagsomt... Men nå går alt mye bedre.

I går var jeg på kino med 'vertsfetteren' min, altså sønnen til vertsonkelen og -tanta mi. Vi så "District 9" - sikkert snart en stor film i Norge. Litt samme dur som Cloverfield.

Hele familien er veldig interessert i idrett. Heldigvis ikke fotball, men amerikansk fotball, baseball, golf... ting som jeg syns er interessant fordi det er nytt. Kanskje jeg begynner å like det?

~ Aleksander

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar