mandag 3. mai 2010

San Antonio

Blir jaggu mye reising hit og dit! Denne helga var vi i San Antonio for å holde overraskelsesfest for Connor som har fødselsdag i dag faktisk, så vi var litt tidlig ute. Jeg og Robyn dro på fredag etter skolen og jeg var dødstrøtt og sliten så vi gikk kjapt til sengs, men ikke før vi gikk en runde rundt ei øy langsmed San Antonio-elva som har blitt leda sånn at det er et lite Venezia! Så utrulig vakkert for å si det mildt. Uheldigvis virker ikke kameraet bra i mørket, så vi bestemte oss for å komme tilbake. En del av vassdraget gikk faktisk gjennom førsteetasjen på hotellet vårt.



Våkna neste morgen og jeg kunne ikke høre noe og var veldig tett i nesa. Flott! Uansett så gikk jeg og Robyn til Alamo-borgen, der jeg trur det var texanerne som tapte mot meksikanerne i ei strid, men jeg er ikke sikker... vi hadde nemlig ikke så god tid!



Mens vi gikk rundt ringte John og sa at han og Chad nesten var framme, så vi dro derfor raskt avsted til noen huler som fantes i området, hvor vi skulle møte dem. Vi hadde nemlig planlagt å ta en huletur! Jeg ble overraska over hvor digert hvert rom var!



Det tok oss litt over en time å gå gjennom alle hulene før vi dro inn til byen igjen for å gjøre istand lokalet. Det var tung trafikk og vi kom oss dit 18:37 og Connor skulle kommer 18:45 ... "mas" dekker ikke alt styret som pågikk der inne. Dessverre glømte jeg kameraet så ingen bilder! Uansett, Connor hadde ingen peiling på hva som foregikk så da han kom inn på restauranten og vi alle spratt opp fra hemsen ble han ordentlig overraska! Var moro!
Etter å ha ett (ett? Rettskrivinga høres snål ut ... mener "eti") dro vi til høyskolen hans og alle gjestene spelte volleyball til halv tolv på natta. Da dro vi tilbake til hotellet og nok en gang gikk til sengs.

Søndags morgen dro Chad og John tidlig fordi Chad hadde lekser å gjøre. Jeg og Robyn bestemte oss derimot for å gå tilbake til "elvebrygga" for å ta bilder i dagslys. Pent!




Like etter dro vi tilbake til hulene for å kjøre en safaritur å nabotomta! "Tomt" er knapt et godt nok ord, for det var ikke ei lita tomt, men ei diger ei! tusenvis av mål med alt fra antiloper til struts! Og det vi gjorde var å kjøre igjennom denne tomta med fôr til dyra. Og sant nok så virka det ... La meg få spørre dere ... hvor mange av dere har hatt en sebra stikke hodet sitt inn igjennom vinduet på bilen?



Aleksander

PS! Jeg har vært sjuk tre ganger sia jeg kom hit alt! Kan ikke huske sist gang jeg var sjuk hjemme en gang .... Forresten; flere bilder på Facebook ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar