fredag 7. mai 2010

Adas familie

Adas bror og mor kommer i morgen og blir til mandag eller tirsdag. Hun har vært sjukt kry den siste måneden, og særlig de to siste tennismøtene (som vi har hver onsdag). Jeg vet jeg var sen med å tilby dere å komme hit i juni, så jeg beklager :P Til om dere kommer eller ikke er jeg likeglad, så jeg holder nok ut i to måneder lett! Jeg har virkelig begynt å like meg kjempemye. Savner bare Aaia og sommerferie på Saltnes!

Nå har jeg skrevet de to høyskolestilene mine også. I USA må du nemlig gå gjennom en veldig lang og tung søknad for å komme inn på høyskole eller universitet, og det inngår alltid et flertal stiler. Sia søknaden til klassekameratene mine begynner i disse tider (sjøl om de har ett helt år igjen etter dette) så har vi fokusert veldig på disse stilene i det siste, og nå er jeg ferdig! Er helt sikker på at jeg aldri har hatt så mye lekser før i hele mitt liv som jeg har hatt her borte, men det er i grunn greit. Og jeg sa jo også det før jeg dro at det ville bare være bra for late meg ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar