søndag 23. mai 2010

23. mai

Nå har jeg bare to uker igjen med skole. Virkelig snålt i grunn. Kan jo ikke si at jeg har to uker egentlig heller, for jeg har fem dager med undervisning kommende uka, og bare tre dager neste uke med fem små entimesprøver. Torsdag neste uke skal vi vår siste AFS-orientering med gruppa vår på samme stedet vi hadde den da vi først kom hit... i andre etasje på et lite hotell ikke så langt fra Ada.

En gang mellom 5. og 10. juni skal vertsonkel og -tante (dvs AFS-kontaktene mine) ta meg med til ei hytte de har ved en innsjø et stykke unna. Gleder meg veldig til det fordi jeg kommer kjempegodt overens med Charlie, sønnen deres. Han skal faktisk til Frankrike i tre uker denne sommeren på et kort utvekslingsopphold, for han kan ikke ta et helt år fordi han som sagt går på St. John's, den mest prestisjetunge skolen i Houston.

Og så mellom 11. og 16. juni en eller annen gang skal Robyn, Ada og jeg til Washington DC to netter. Igjen kunne jeg velge hvor vi skulle dra som jeg må si er vanskelig å avgjøre :P Jeg har aldri reist så mye på ett år i hele mitt liv... Sjøl om jeg prøver å fortelle dem at jeg kan betale, eller at de ikke trenger å dra bare fordi jeg er her, så er de bestemte. Jeg får ikke gjort så mye med det, annet enn å si dem hvor takknemlig jeg er.

Og nok en gang fra 18. til 21. juni drar vi til Los Angeles igjen på grunn av en av Chads volleyballturneringer. Også noe jeg gleder meg til! Og tro meg, den "lange" tida jeg har igjen mellom den 21. til jeg drar den 28. blir helt klart full av ting som må gjøres!

Nå er det ikke lenge igjen! Må si jeg egentlig hadde likt tanken på å dra hjem rett etter skolen slutter fordi jeg ville fått tre uker lenger ferie enn alle andre hjemme xD Også kunne jeg dratt på skolen på besøk =) Men sånn er det nå ikke da!

Én siste ting: jeg hadde framføringa mi om Norge foran HELE skolen om fredagen! Jeg var helt sjukt nervøs men det gikk nokså bra. Jeg måtte kutte de siste tre minuttene som var en bildekavalkade fordi jeg ikke har mer tid igjen, men det var greit. Glad for at det er over!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar