lørdag 29. mai 2010

Siste undervisningsdag

Brått så kom den dagen. Siste dagen med undervisning var snålt. Snålt er et flott ord å bruke. Merkelig går også. For to uker sia kunne jeg ikke vente på denne dagen. I dag skulle jeg ønske det var to uker sia. Dagen i dag har fått meg til å innse at jeg bare har en uke igjen på Emery og jeg vet nå at jeg kommer til å savne denne skolen ubeskrivelig mye. Vi fikk årbøkene våre i dag og en skikk her er å skrive i hverandres bøker. Vennene mine skrev så mye flott at jeg nå angrer på noen gang å ha villet komme bort fra den skolen. Og i tillegg kom russen tilbake fra Israel i dag òg! Alt på en gang! Avslutningsseremonien kommer til å bli lei :P

Alle slapper av i hebraisken. Letteste klassen jeg har hatt i år, så vi har vært ferdig med pensum i en måned alt ...


En tull som har pågått i måneder :P Ikke til å ta seg nær av. Ovenfor står det אנג'לו, som er Angelo skrevet på hebraisk. Lett alfabet som er moro å nå kunne vite i evig tid framover ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar