lørdag 8. mai 2010

I VANSKER!..

Så i dag hendte det tre ting - to av dem er det jeg ville kalt oppimot alvorlig og ett ikke så altfor alvorlig.

  1. Dataen min vil ikke lade! Så jeg kan ikke ta ut ledningen ett sekund. Det betyr at hver gang jeg må flytte meg f.eks. mellom klassene må jeg skru av dataen som tar en evighet. For ikke å snakke om å skru den på igjen!
  2. Jeg kan ikke logge meg på e-posten min! På e-postkontoen min ligger blant annet opplysninger om bankkortet til pappa, mitt bankkort, kontonummer, låns- og andre personopplysninger ... osv. For ikke å snakke om alt jeg trenger av AFS- og skoleopplysninger som kommer til å bli sendt nettopp til den e-postadressa i framtida! Av en eller annen grunn er passordet mitt endra! ALVORLIG!
  3. Bankkortet mitt er borte! Vet ikke hvor det er blitt av, men oppdaga det i dag da jeg skulle betale for kinobilletten min. Hva gjør jeg? I USA trenger du ikke kode for å bruke bankkortet ditt heller, så hvem som helst kan bruke det ...
Hjelp ... ><'

1 kommentar:

  1. Trøbbel kommer sjelden alene, helt typisk dette!!

    1: Enkelt, batteri må byttes
    2: Om ikke du får endret det tilbake, kontakt epost levrandøren ASAP og forklar din situasjon.
    3:Kortet bør sperres kjapt

    Good luck :)

    SvarSlett