onsdag 30. desember 2009

Takk!

Tusen takk for alle gavene der hjemme! Gava i posten kom visst den nittende - samme dagen vi dro til Utah, og kunne ikke hentes før i går, så takk, takk, takk! Glømte å fortelle dere at de ikke pynter til jul her borte, så bortsett fra treet, er de to nissene de eneste juletinga de har pynta med. Robyn sier ho likte det, og ho føler seg nesten dårlig fordi ho ikke sendte noe. Det jeg ikke fikk sagt da jeg ringte i førsten av desember var at jeg planla å heller kjøpe med ting hjem når jeg drar sia det er lettere å få ordna alt da. Dessuten hadde jeg ikke tid til å dra til et kjøpesenter å begynne å kjøpe ting med alt prøvemaset i tillegg til Utah-skituren! Så det blir heller en del ting som kommer med meg hjem. Enten det blir i posten ved siden av, eller om det blir i bagasjen. Får se hvor mye rom jeg har!! Og tusen takk for snutter av Aaia! Fortsett gjerne og last opp snutter på FaceBook i ny og ne så skal jeg oppdatere med bilder og blogginnlegg ;D

~ Aleksander

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar