mandag 28. desember 2009

Ser tilbake og framover!

Ganske koselig jul alt tatt i betraktning, og jeg ser virkelig fram imot alt som skal skje, og ser tilbake på alt som har hendt. Og mens jeg snakker om det, har jeg også tenkt til å oppsummere alle stedene jeg har vært og alle stedene jeg skal. For jeg syns jeg har vært ganske heldig med ting som det! Føler meg veldig heldig med familien min - kommer godt overens (litt vanskelig med vertssøsken i begynnelsen, men nå er alt toppen!) - og som et pluss har vi dratt og skal dra flere steder. Og det er virkelig de stedene vi drar at jeg føler at jeg blir bedre kjent med dem, og da særlig vertssøskena mine som jeg ikke alltid ser så mye til (to er jo på universitet og høyskole, og en har jo sitt å gjøre her hjemme).

Så etter riktig rekkefølge tidsvist;
Gjort:
- Galveston, TX
- Austin, TX
- Bandera, TX
- Park City, UT

Skal:
- Galveston, TX
- San Antonio, TX
- Los Angeles, CA
- New York, NY
- Orlando, FL
- Seaside, FL

Blir moro ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar