fredag 18. desember 2009

Hanukkah!

Det er gaatt en stund sia forrige gang jeg skrev igjen, men her kommer det altsaa en oppdatering! I dag hadde jeg min siste heldagsproeve - i hebraisk - ei proeve beregna for aa vare i en og en halv time tok meg og Chad tjue minutter. Vi kom i alle fall hjem tidlig!
Hanukkah begynte forrige fredag, saa da kommer det ogsa hanukkahgaver xD De fleste faar smaa gaver hver dag i loepet av hanukkah, men vi faar et par store som vi kan aapne naar som helst. I dag fikk jeg en CD med alle Tommy-sangene! Jeg elsker de sangene som er innpaa der, for om dere ikke husker det, saa er det musikalen vi hadde. Paa loerdag drar vi til Utah og vi blir der fram til julaften. Om jeg er heldig faar jeg moett Anette fra ungdomsskolen, sia ho bor i underkant av en times biltur unna.
Om loerdagen saa moette jeg forresten Anne, som jeg moette paa AFS-orienteringsleiren i april. Ho bor egentlig oppe ved Dallas, men de var her nede fordi vertssoestera hadde ei turntevling her. Hyggelig aa moete henne igjen og hoere aassen ting hadde gaatt.
I morra er det bare en time med skole, som bare vil bestaa av en time i aulaen for en avslutningsfeiring. Etterfulgt kommer to uker fullstendig ferie, en uke hvor alle gjoer forskjellige ting paa skolen (jeg drar rundt omkring i Houston og besoeker forskjellige kulturer her), og uka etter der igjen skal vi paa leir. Kan ikke vente til New York-turen i mars! Sammendratt har vi med andre ord EN MAANED fri fra vanlig skole!

Og dataen min er saa klart oedelagt, som forklarer hvorfor jeg skriver ae, oe og aa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar