onsdag 9. september 2009

Vanlige dager

Ikke så mye å si :P Har bestemt meg for å gi et lite sammendrag over hva som hender hver dag framover istedenfor å samle opp til et langt.

Mandag var det Arbeidernes Dag, så vi hadde fri fra skolen. Derfor langhelg! Men dette året har jeg vært uheldig! For alle jødiske helligdager er i helga! Typisk...

I går så hendte det ikke så mye. Sto opp en time før jeg trengte igjen, fordi jeg alltid glømmer å lese av timeviseren på klokka. På skolen hadde vi to arbeidstimer, så jeg fikk gjort unna alle leksene! Fikk også vite at det er et AFS-møte til lørdagen hvor alle må ta med hver sin rett. Lurer på sveler, sia det er enkelt :P Dessuten har vi jo brunost her!

Blir ikke så mye å skrive om, men jeg skal legge ut bilder i kveld. Skal på skolen om ti minutter, så rekker ikke å ordne det nå.

~ Aleksander

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar