fredag 11. september 2009

Kan visst ikke ...

... holder det jeg lover! Skulle lagt ut bilder i går... Sitter nå og leser til amerikansk historie. Boka stinker forøvrig av et eller annet som om noe har dødd i samme rom som den...

På mandagen gikk jeg, Kasyn og Robyn tur rundt omkring i området, så jeg fikk sett litt mer av Bellaire. Forresten, så er Bellaire altså en by i Houston. Vanskelig å forklare, men enkelt og greit, er det et veldig lite område som har eget brannmannskap, politi og åssen noen egne lover! Blant annet må ungdom som bor i Houston være inne elleve om kvelden, mens vi ikke har noe portforbud. Og det er bare på dette lille området... snålt egentlig!

På lørdagen skal vi ha et AFS-orienteringsmøte! Gleder meg til det, go få møtt igjen folka fra orienteringa, sjøl om det hadde vært enda mere moro å få sett igjen Mari og Anne som bor så mye lengre nord enn meg :P Til møtet må vi ha med en rett fra landet vårt, så jeg skal lage sveler. Vanskelig å få tak i hornsalt og natron, men vi ringte sjømannskirken i Houston, og de har det utrulig nok! Så vi skal dit i morra i tillegg. Kirken ligger i Pasadena, som er rundt en halvtime unna.

Jeg er også veldig lei meg for at jeg ikke får fulgt valget der hjemme på mandagen, men er er fullstending 0% mulighet for meg å få det med meg! Ikke bare slutter skolen rundt elleve norsk tid om kvelden, men i tillegg så har jeg skuespelling to timer etter det... Når er det valget pleier å være slutt uansett? Ett eller to om nattan? Kan hende det går an å se reprise på NRK Nett-TV. Hadde du orka å ringe inn, pappa? Og skrevet her om de vil legge valgnatta på Nett-TV eller ikke? =)


Bassenget i hagen


Slåssballkamp på Reliant Stadium! DIGERT!


Sidelengs...? Vel, dette er uansett timeplanen min som jeg ikke skjønte noe av til å begynne med.

Gå på FaceBook-et mitt for å se flere bilder og lese flere opplysninger. Mamma og pappa; det vil si at dere må spørre Jeanette om å vise dere albuma mine der inne.

~ Aleksander

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar