fredag 25. september 2009

Jaja

Ikke saa mye aa fortelle om, men det har hendt saa utrulig mye for det! Kan jo begynne med at om loerdagen forrige uke, moette jeg noen AFS-folk i omraadet paa en konsert som var arrangert av en av vertsfamiliene. Det var veldig moro, saa vi valgte aa moetes dagen etter ogsaa, hvor vi dro til et kinesisk spisested. Men kjente meg noksaa dum der hoeye jeg satt sammen med fire andre lave japanske jenter... tyske gutten og japanske gutten kom ikke, saa...

Jeg har ogsaa begynt aa spelle tennis! Sjoel om det saa langt bara er med Robyn og John, er det fortsatt moro. Treningane med klassekamerater begynner ikke foer helga, eller neste helg. Og neste helg drar vi forresten til Austin og San Antonio! I tillegg, skal jeg vaere frivillig paa Humane Society, som vil si det programmet der de hjelper dyr paa Animal Planet :P

En annen veldig morsom ting er at jeg holder paa aa stryke i regning. Har stroeki paa hver enaste proeve til naa, saa jada... hatar det saa mye, og det er saa forvirrandes. Dersom ikke neste proeve paa torsdag gaar bedre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar