torsdag 1. oktober 2009

Spørsmål

Vaer saa god og spoer meg om hva som helst, forresten!

Takk til Twinkle som kommenterer med nye spoersmaal! Og ja, jeg anbefaler at du ogsaa skriver noen ting mellom Soer-Afrika og Danmark!

- JA, det kjentes som jeg skulle doe begge de foerste ukene! Og aa tenke paa alle leksene jeg kommer til aa faa framover gjoer det ikke bedre, men ting er ikke saa ille lenger.

- Og ja, det er som regel bare privatskoler som har uniformer. Har sett et par barneskoler hvor de har uniformer her ogsaa, som er offentlige, men det er ikke vanlig.

- Hebraisken gaar kjempebra! Vi gaar rolig framover og vi faar ikke lekser i hebraisk, i motsetning til i alle andre fag, men vi laerer sakte men sikkert. Veldig deilig og slakk klasse aa ha iblant alle de toeffe.

- Peanoettsmoer er noe av det kvalmeste jeg noen gang har smakt... men det kan ha vaert fordi at da jeg aat det foerste gangen her borte, var jeg allerede kvalm paa grunn av etterhenget (jetlag) saa jeg bare maatte spy... Og syltetoey i tillegg til peanoettsmoeret hjelper ikke :P

- Maten er heldigvis ikke ille, men det er vanskelig aa ete annet enn gryn (cereal).

Til sist er det jeg savner mest egentlig bare noen venner jeg syns jeg kan finne paa noe med! Saann klassene virker her gjoer at jeg ikke naturlig begynner aa snakke med saa mange andre folk bortsett fra i joededomslaera... regner med at ting blir bedre =)

A&A

1 kommentar:

  1. Tak for tilladelsen ;D Jeg går igang med det samme :D

    Det lyder også meget vildt at putte smør på alt hvad man spiser O_O Det lyder rimelig klamt for at være ærlig :P

    Du skal nok finde en masse at være sammen med! :D
    Du skal også tænke på at du kan har været der i ca. 1 måned, man er altid genert i begyndelsen, det løsner sig helt sikkert op på et tidspunkt. Jeg var også bange for at jeg bare ville være hjemme hele tiden og så sydafrikanske soapier, men som man vender sig til alt dernede går det helt vildt hurtigt :D

    Håber du har det fedt i USA :D Og håber du får nogle billeder op på et tidspunkt ;P

    SvarSlett