søndag 14. februar 2010

Mardi Gras!

I dag var jeg på Mardi Gras i Galveston! Moro å oppleve! Varte ikke så lenge fordi folka jeg satt på med dro hjem tidlig... uheldigvis. Galveston er nokså falleferdig! Et digert hotell som sto på påler uti vannet mangla en bit av veggen! Du kunne se rett inn på romma... hele hotellet var dessuten umulig å komme seg til fordi rampa ut ditt hadde falt sammen. Vi var veldig mange AFS-ere der, blant annet Selma (som jeg mener jeg har nevnt før).

Forresten, husker dere jeg nevnte skolen til Sara, Kinkaid? Tenkte det var morsomt å nevne at det var der George Bush gikk da han gikk på videregående :P Mens jeg snakker om det, bestemte jeg meg for å finne fram noen andre kjente folk som gikk på skole i området. Bellaire er skolen som ligger bokstavelig talt ett minutt unna med bil - skolen jeg ville gått på hadde jeg sagt nei til Emery, og her er to kjente som gikk der i alle fall:

Dennis Quaid


Brent Spiner (Star Trek)

Hm, hva mer kan jeg fortelle om.... å, det stemmer! Det er langhelg med fire dager fri denne helga! Kjempedeilig!! Og en annen ting er at jeg etter Galveston dro hjem og ble med Brooke, Sydnee, Maddie og senere Zack på kino. De ville se Valentine's Day, og sia jeg kjeda meg ihjel hjemme (Robyn, Chad og John var i College Station på volleyballturnering), ble jeg likesågodt med dem. (U)heldigvis var det utsolgt så vi så "Lyntyven" isteden. Likte egentlig den ene halvparten av filmen ganske godt, og det var en del morsomme replikker og sånt.

I morra skal jeg møte Ada på en restaurant i nærheten fordi hun ikke fikk vært med til Galveston på grunn av musikaløving.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar