fredag 19. februar 2010

Hva skal jeg gjøre?

Jeg hater å være til bry, og vil ikke være den som bestemmer over pengene og alt det der til familien, men nå har de sagt det er opp til meg hvor vi skal dra i påskeferien ... fikk et par steder å velge imellom. Washington DC, Montana (ski), Florida (med Epcot-senteren osv) eller Bahamas... Vet ikke hva jeg skal velge! Dere som kjenner meg skjønner sikkert at jeg ikke vil være den som avgjør dette...

Jeg fant også nettopp ut at en paa skolen har kooikerhund! Det fins om lag tjue kooikerhunder i hele USA, og paa skolen min gaar det om lag 200 folk... Hva var sjansen!?! Om du går på facebook, klikker på mine profilbilder, og klikker på bildet av Aaia, kan du se at noen skrev at hun hadde samme hundeslaget sjøl! Så klart trudde jeg henne ikke, men hun tok med bilder dagen etterpå!! Helt urulig...

Og saa vil jeg si at denne helga har vi Macbeth. Jeg kan ikke vente til vi er ferdige! Jeg hater rollen min saa mye... jeg staar i om lag et minutt og sier replikkene mine, som alle kommer paa en gang med to smaa opphold. Det er saa flaut... vanskelig aa forklare, men jeg gleder meg til vi er ferdige med siste framfoering tirsdag kveld. Det kommer til aa bli saa deilig aa faa det overstaatt! For jeg gruer meg virkelig naa, naar jeg tenker paa at jeg maa gjoere det i morra :(

Noe annet som er moro her borte er aa foelge med paa OL. Ordentlig morsomt aa se paa, men jeg klarer ikke aa heie paa USA. Har for meg at jeg ville gjort det om jeg hadde dratt et annet sted i verden av en eller annen grunn... Kanskje jeg skulle dratt til Canada allikevel? Haha, snaalt aa tenke tilbake paa. Hadde ikke jeg vaert hos Thomas forrige sommer og snakka om USA NETTOPP da AFS ringte og sa jeg maatte flytte Japan og Australia, hadde jeg endt opp i Canada. Uvirkelig aa tenke paa i grunn.

1 kommentar:

  1. Heei Aleksander, bra blogg! og ja naa skal jeg ikke velge side her eller noe men.. BAHAMAS!! just an opinion

    Og btw: dro nesten til Canada selv hadde jeg ikke vaert saa seint ute aa soeke - tenker OFTE paa hvor annerledes livet ville vaert hadde jeg bare soekt et par uker tidligere. Utrolig random at jeg havnet her i Portugal egentlig, but gotta love it

    God tur til BAHAMAS!!

    SvarSlett