torsdag 17. juni 2010

Washington DC / God Morgen Norge

... var utrulig! Det er helt klart en av de vakreste byene jeg noen gang har vært i! Jeg glømte kameraet mitt første dagen på rommet, men jeg får alle bildene av Ada. Sherrie og Robyn var også der. Vi dro blant annet til Det Hvite Hus som var skuffende smått, Washington-monumentet, Lincoln- og Roosevelts-minnesmerket og Washingtons hjem i Virginia. Så bilder senere!

Så vil dere se hvor gode i norsk utvekslingsstudenter kan bli i Norge? Se på denne snutten fra God Morgen Norge på TV2 om AFS:

I morgen drar vi til Los Angeles... jeg er lei av å fly nå :P Og det er bare to uker igjen... som ikke kjennes virkelig - jeg klarer ikke lenger å se for meg meg sjøl sitte hjemme i stua eller gå rundt i Saltnes eller noe - merkelig og uvirkelig.

Og til lykke med dagen, pappa! Haha og Bård Gunnar også så klart!! Jeg håper dere har en fin ferie i Albir ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar