onsdag 27. januar 2010

Pakke

Tusen takk for jakke, godteri, og brev! Var en koselig overraskelse å få =D

Vi har begynt å øve inn Macbeth nå, og det går nokså tregt - skjønner jo ikke hva jeg sier! Nokså ironisk i tillegg, for rollen min er å gå til kongen av Skottland og fortelle dem hvordan Norge tapte striden... Til lørdagen er det midtårsopphold med AFS-folka i Houston-området så det kan jo bli moro!

Skulle ønske dere kunne komme hit en gang, for jeg har virkelig lyst til å vise dere rundt omkring og vise dere hvordan livet mitt her borte er. Kinoen, spisestedene, skolen, biblioteket, yndlingsstedene mine, og alt annet!

Kort innlegg i dag for er ikke mye som hender enda. Men kan jo også si at faget verdensstridigheter har begynt dette halvåret. Skjønner ærlig talt nesten aldri hva læreren snakker om ... i motsetning til alle andre faga mine. Og generelt sett med faga så er dette halvåret mye mer prega av arbeid ... ork!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar